Om os|Kontakt os|Sitemap

Reklamationsret

Når du handler på onestopshop.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet, skadeforvoldende adfærd, anvendelse af ukorrekt spænding, strømart, sammenstød og ulykker, hærværk eller lignende. Der skal reklameres inden rimelig tid efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden for 2 måneder efter at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, således at vi kan tilbagebetale dig dine omkostninger.
Ved reklamation beder vi dig udfylde returskemaet, som du finder på www.onestopshop.dk/retur. Returvarer sendes til Onestopshop.dk, Hermesvej 13, 6330 Padborg. Når vi har modtaget din vare retur, kontakter vi dig for aftale af det videre forløb. Bemærk, at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav samt pakker uden medfølgende fejlbeskrivelse.
Såfremt det viser sig, at varen ikke lider af fejl eller mangler der er omfattet af reklamationsretten, skal du betale Onestopshop.dk et standard ekspeditionsgebyr på kr. 150 plus 300 kr. pr. påbegyndt værkstedstime, der er medgået i forbindelse med fejlundersøgelsen. Du skal ligeledes betale for returfragten. Onestopshop.dk er berettiget til at kræve betaling af ekspeditionsgebyret, værkstedstimerne og returfragten inden varen returneres til dig.