Om os|Kontakt os|Sitemap

Forsendelse og leveringsomkostninger

Vi sender alle varer med General Logistics System (GLS) , der tilbyder pålidelig pakkedistribution af høj kvalitet. Alle pakker sendes med modtagerkvittering – det vil sige, at der skal kvitteres ved modtagelsen. Det er derfor vigtigt, at du angiver en adresse, hvor der er en person, som kan tage imod og kvittere for varens modtagelse. Hvis du meddeler os, at varen kan stilles et bestemt sted, selvom der ikke er en person, der kan kvittere for modtagelsen af varen, bærer du selv det fulde ansvar og risikoen for varen fra afleveringstidspunktet. Den typiske leveringstid i Danmark for lagervarer er ca. 1-2 hverdage. De aktuelle leveringsomkostninger finder du på www.onestopshop.dk under "info".
Hvis onestopshop.dk modtager bestilte varer retur på grund af forkerte eller mangelfulde oplysninger om leveringsadressen, må du afholde leveringsomkostningerne til genfremsendelsen af varen med GLS til den korrekte adresse. Vi beder dig derfor give os præcise oplysninger om leveringsadressen.
Hvis du ikke er hjemme til at tage imod din pakke fra GLS
Hvis du ikke er hjemme til at tage imod forsendelsen fra GLS som aftalt modtager du en seddel fra GLS med information om, at du bedes kontakte GLS for at aftale en ny levering. Hvis du ikke kontakter GLS inden 5 kalenderdage vil varen blive sendt retur til Morfars.dk. Hvis du herefter ønsker, at vi genfremsender varen til dig, må du betale de fulde leveringsomkostninger, uanset om forsendelsen sker med GLS eller andet fragtfirma.